Taklimat berkenaan Amalan 8S Siri 2/2013- Semasa Berurusan Dengan Pelanggan telah di buat di Wisma R&D Universiti Malaya (UM) pada 16-17 Disember 2013 yang lalu. Antara objektif taklimat ini adalah meningkatkan keberkesanan sistem penyampaian perkhidmatan agensi Kerajaan serta menerapkan nilai-nilai murni dalam amalan harian penjawat awam.
Semua peserta kursus sentiasa SENYUM, SEDIA, SEHATI, SERONOK dan SEMANGAT sepanjang 2 hari kursus ini berlangsung.. Terbaik leee. Taklimat telah disampaikan oleh En.Yaba (Perunding 5S) kepada pegawai/kakitangan UM.
Lagi gambar @ FB : Kursus 8S @ UM_16-17 Dis.2013
Taklimat 8S @ UTM Siri 1/2013
Tiada ulasan:
Catat Ulasan
terima kasih atas komen & cadangan anda...