Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Rabu, 20 November 2013

Taklimat 8S @ UM Siri 1/2013

Amalan 8S : SALAM> SAYANG> SEGAK> SEGERA> SEMPURNA> SENSETIF> SENYUM> SOPAN
 
Taklimat berkenaan Amalan 8S - Semasa Berurusan Dengan Pelanggan telah di buat di Wisma R&D Universiti Malaya (UM) pada 11-12 November 2013 yang lalu. Antara Objektif taklimat 8S ini adalah untuk:
  • Meningkatkan keberkesanan sistem penyampaian perkhidmatan agensi Keraja
  • Meningkatkan tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang diberikan oleh agensi Kerajaan secara keseluruhan.
  • Menerapkan nilai-nilai murni dalam amalan harian penjawat awam.
  • Meningkatkan imej Sektor Awam ke arah perkhidmatan bertaraf dunia, dan
  • Memupuk budaya kerja yang mesra pelanggan di agensi Kerajaan dalam berurusan dengan orang ramai.
Taklimat telah disampaikan oleh En.Yaba (Perunding 5S) kepada pegawai/kakitangan UM.
 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...