Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Khamis, 24 November 2011

5S - Kertas Pembentangan Konvensyen 5S MPC 2011


Salam Sukses! Bagi rakan-rakan 5S/QE sekalian, berikut dikongsi bersama kertas-kertas pembentangan semasa Konvensyen 5S MPC 2011 yang berlangsung pada 19-20 Oktober 2011 yang lalu. Salinan hasil semua pembentangan ini telah di kumpul oleh pihak urus setia (MPC) dan telah di CD kan, seterusnya di beri kepada peserta yang telah hadir. CD berkenaan saya telah terima dari saudara Alhanzoli. (TQ bro..) Sejumlah 46 agensi yang terlibat dalam Konvensyen ini, dan dari CD berkenaan hanya 35 kertas pembentangan yang dapat dikongsi. Selebihnya terdapat masalah teknikal untuk dipaparkan. Kepada yang berminat akan kertas-kertas pembentangan amalan 5S bagi agensi-agensi berkenaan, bolehlah isikan borang maklum balas dibawah atau emel ke ksukses5s@gmail.com dengan menyatakan no KOD bagi kertas pembentangan berkenaan. Semoga perkongsiaan ini dapat memberi manfaat kepada semua dalam memantapkan lagi 5S/QE di negara kita. Sukses selalu..

note: Dapatkan Kertas Pembentangan ini dengan menyatakan KOD KZxx pilihan anda dan emel ke  KyRe@tiF
Mohon gunakan emel ksukses5s@gmail.com - emel sukses_5s@yahoo.com ada masalah
Antara Kertas Pembentangan adalah dari Johan Konvensyen 5S 2011 berkenaan iaitu TNB Kulaijaya. 
Lain-lain adalah dari Agensi Kerajaan dan Swasta seperti MODENAS, CMS, HICOM, TNB (Muar, Pahang, Jitra, Langkawi, Muar, Melaka), MD Cameron Highland, MP Alor Gajah, KD Pelandok, JUPEM Kedah, Jabatan Kehakiman Syariah Malaysia, JPN Kelantan dan banyak lagi..

DAPATKAN DVD KOLEKSI KERTAS PEMBENTANGAN KONVENSYEN 5S/QE MPC 2010,2011 & 2012

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...