Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Khamis, 14 Jun 2012

5S - Konvensyen 5S - Zon Utara & Pantai Timur 2012

Seperti biasa, dan hampir masuk pertengahan-hujung tahun, maka Konvesyen-Konvesyen 5S anjuran MPC akan kembali mengikut zon masing-masing hingga lah ke kemuncaknya Konvesyen 5S Peringkat Kebangsaan MPC 2012 (dijangka pada 15-17 Oktober @ KLCC). Bagi bulan Julai ini 2 wilayah MPC akan menganjurkan Konvesyen 5S di tarikh dan lokasi seperti berikut :

(klik link berkenaan utk Borang Penyertaan, dan butiran lanjut ) 

Info blog : MPC Wilayah Utara :

MPC Wilayah Utara sekali lagi akan mengadakan Konvensyen ICC & 5S Wilayah Utara . Berikut adalah butiran lanjut program berkenaan:

Tarikh : 18 - 19 Julai 2012
Tempat : Hotel Equatorial Pulau Pinang

Yuran :RM190.00 (Peserta/hari) - tanpa penginapan
RM210.00 (Pemerhati/hari) - tanpa penginapan

Tarikh tutup : 13 Julai 2012

Objektif konvensyen kali ini adalah seperti berikut:
Menggalakkan pemesatan aktiviti ICC & 5S ke seluruh negara dengan memasukkan elemen-elemen inovatif dan kreatif di dalam menyelesaikan masalah di tempat kerja.
Memberi peluang kepada kumpulan-kumpulan ICC & 5S berkongsi idea serta pendapat dan juga pengalaman di dalam usaha untuk meningkatkan serta menanamkan satu budaya kerja yang lebih baik bagi meningkatkan prestasi kumpulan dan juga organisasi.
Bagi mengenalpasti kumpulan-kumpulan ICC & 5S yang menyerlah di dalam mengeluarkan idea-idea bernas di dalam persembahan projek mereka untuk dinobatkan sebagai pemenang bagi kategori yang dipertandingkan di semua peringkat.
Untuk makluman lanjut, sila hubungi pegawai berikut :
En Muhd Adha Abdul Hamid (Konvensyen ICC)Cik Norhasimah Ibrahim (Konvensyen 5S)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...