Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Ahad, 4 Mac 2012

Safee Yang Menunggang?

Emmm... korang pernah dengar ayat ni tak ? Safee Yang Menunggang?.. Siapa yang biasa lalu lebuhraya PLUS akan ternampak le perkataan ini. Satu papan iklan besar yang memaparkan wajah Safee Sali dengan ayat sedemikian akan membuat kita tertanya-tanya.. apakah kebenda yang ditunggang nya.. rupa-rupanya Safee telah menjadi Duta Jenama bagi produk motosikal ini. Sejak bulan Februari 2012 yang lalu iklan ini telah terpacak. Sebelum ni pun Safee dah ada 2-3 produk yang menggunakan khidmatnya sebagai Duta. Baru-baru ini telah membuat iklan 100 PLUS (dah pandai si Safee ni berlakon).
Iklan SYM @ PLUS Area Bangi -Kajang
Banyak jugak iklan ini dipasang sepanjang highway.kalau dari KL ke Selatan akan perasan di Bangi, Kajang, Nilai, Machap, Skudai.. Startegi syarikat ini kira menjadi laa.. sebab orang akan tertanya-tanya apa dia SYM?, kenapa Safee Menunggang?, so orang akan membuat carian apa SYM dan jualan meningkat laa.. so jenama ini akan ternama le..hi3.
Sumber Web : SYM - Safee Duta Jenama
Untuk mengetahui lanjut akan syarikat motor ini, boleh lah ke link berkenaan http://sym.net.my/
Ok untuk pesanan kepada Safee semoga makin Sukses di padang mahu pun luar padang. Sejak jadi Jutawan ni, makin glamour ye. Sekian Majulah Sukan Untuk Negara, Jom Menunggang Bersama Safee.. hi2..Sukses Sokmo..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul betul betul..mmg byk nampak iklan SYM ni di highway.. rasa bangga jugak..takpela rezeki dia sekarang nitengah naik.. go safee go

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...