Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Rabu, 8 Mei 2013

5S @ Jabatan Perikanan Sabah

Jabatan Perikanan Sabah telah memperolehi Pensijilan Amalan 5S/QE pada Disember 2012, dan kini dalam usaha untuk mengembangkan pelaksanaan 5S ini ke 27 buah Pejabat Perikanan Daerah di negeri Sabah. Tahniah dan Syabas kepada Jabatan / Agensi ini yang bersemangat dah berusaha meng'5S' kan ke seluruh jabatan di negeri tersebut. Berikut di kongsi beberapa info berkenaan pelaksanaan 5S di Jabatan Perikanan Sabah. Kepada agensi yang hendak buat lawatan 5S di sekitar Sabah bolehlah hubungi Anita A.Roman (Fasilitator & Penyelaras JK Pelaksanaan Amalan 5S Jab.Perikanan Sabah), dan pihak KyRe@tiF mengucapkan terima kasih kepada Anita dan Sukses Selalu kepada agensi ini moga terus Sentiasa Amal!!

Antara gambar/maklumat yang dapat dikongis adalah Majlis Pelancaran Pensijilan Amalan 5S, Pengauditan 5S oleh MPC, Zon-zon yang terlibat dan Impak pelaksanaan 5S :

Terdapat 7 Zon di Jabatan Perikanan Sabah (Ibu Pejabat), dimana setiap Zon dinamakan dengan nama hidupan marin

Berikut 6 impak dalam Pelaksanaan Amalan 5S di agensi ini:

Semoga Sukses Selalu Sejahtera Sentiasa!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...