Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Khamis, 30 Jun 2011

Konvensyen 5S/QE JUPEM 2011

28 Jun 2011, Kuala Lumpur: Syabas diucapkan kepada Jabatan Ukur dan Pemetaan Malaysia (JUPEM) atas kejayaan menganjurkan Konvensyen Sistem Persekitaraan Berkualiti (QE/5S) kali ke-2 pada 28 Jun 2011 di Dewan Ukur JUPEM, Jalan Semarak, K.Lumpur. Atas sasaran JUPEM sebagai organisasi pertama mewajibkan semua agensi di setiap negeri memperolehi pensijilan 5S/QE sebelum Julai 2011 ini, konvesyen ini telah menjemput kesemua wakil negeri untuk membentangkan pelaksanaan amalan 5S di negeri masing-masing. Konvesyen ini juga telah menjemput wakil dari Bahagian Pinjaman Perumahan (BPP), Putrajaya (Pn.Rozita Md.Rosli) berkongsi pengalaman BPP dalam pelaksanaan amalan 5S dan BPP juga adalah pemenang Anugerah Kebangsaan 5S MPC (Sektor Awam) tahun 2010.
Antara Pembentang yang mewakili JUPEM negeri masing-masing
Suasana Konvensyen 5S JUPEM 2011
Penyampaian Hadiah kepada wakil JUPEM Negeri terbaik
Majlis ini telah dirasmikan oleh Tuan Timbalan Ketua Pengarah JUPEM (YBrs.Sr Ahmad Fauzi Nordin) ini dihadiri hampir 200 peserta dari semua negeri dan sebanyak 11 Pembentangan telah diadili oleh Juri jemputan dari MAMPU, MPC dan wakil kementerian (NRE). Keputusan keseluruhan bagi pembentangan dan impak pelaksanaan Amalan 5S terbaik jatuh kepada JUPEM Pahang, diikuti JUPEM Kedah dan JUPEM Selangor. Tahniah diucapkan dan semoga JUPEM terus sukses dalam meneraju Sistem Persekitaran Berkualiti ini

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...