Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Sabtu, 12 Mac 2011

Blog SUSKES 5S - terus sukses

Alhamdulilah, blog SUKSES 5S terus dapat menyumbangkan info-info yg dapat dikongsi bersama. Hari ini baru genap 1 bulan ia beroperasi..walaupun masih baru, KyRe@tiF akan cuba memantapkan ia dari segi idea, persembahan dan perkongsian.. Agar matlamat ' Gerbang Perkongsian Kreativiti Anda' tercapai. Mohon jua pandangan dari pembaca dan pengikut blog ini utk memberi komen, idea membina dan apa2 karya yang boleh kita berkongsi bersama. Agar matlamat dan konsep kerja dan displin kita dalam melaksanakan amalan 5S / QE tercapai dengan suksesnya.
Perubahan Paparan Muka Blog SUKSES 5S
Terima kasih kepada rakan-rakan yang telah memberi idea dan tunjuk ajar dalam membina blog ini, khususnya Alhanzoli. Blog ini juga lahir hasil dari blog JOM 5S yang telah genap setahun operasinya, dengan matlamat yg sama - 5S!! Kepada pemilik blog JOM 5S iaitu Mr.Yaba, terima kasih atas tunjuk ajar.
Kepada yang berminat untuk mendapatkan nasihat dalam pelaksanaan Amalan 5S dan juga audit bolehlah berhubung dengan Mr.Yaba. InsyaAllah beliau sudi membantu dan sama-sama kita jayakan nilai murni 5S dalam amalan kerja kita seharian di pejabat mahupun boleh dilaksanakan di rumah..Jom 5S dan Sukses 5S!!


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...