Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Isnin, 18 Julai 2011

KREATIF - Cipta Logo INOVASI

Jom sesiapa yang berminat untuk masuk pertandingan mencipta logo Inovasi Malaysia. Lumayan jugak hadiah yang ditawarkan: RM30,000.00 beb.. KyRe@TiF ada juga cadang nak masuk, ada banyak 'design' dalam kepala, cuma tak terjemah atas 'paper' je.. dan tak berkesempatan untuk duduk cari idea yang mantap. Untuk hasilkan logo yang mantap, kemas, menarik..perlu kreativiti  yang tinggi.. apa lagi sahut cabaran ini rakan-rakan, tarikh tutup adalah pada 22 Julai 2011 ini. Butiran lanjut, layari : http://www.mampu.gov.my/web/guest/logocontest

KEPUTUSAN PERTANDINGAN MENCIPTA LOGO INOVASI:
- Keputusan pertandingan ini telah keluar, tetapi 'bentuk' logo nya tidak pula KyRe@TiF dapat kesan. Hadiah utama pun dah kurang, jadi RM20,000.00, kenapa?..hi2.
- Apa-apa pun tahniah kepada En.Muhamad Adian atas kemenangan ini,. mungkin boleh kongsi dengan kami akan logonya itu.. Syabas n Sukses selalu

2 ulasan:

Adian berkata...

terima kasih. logo berkenaan masih disimpan oleh MAMPU untuk diperhalusi sebelum dilancarkan oleh PM katanya.

KyRe@tiF berkata...

Wah, tak sangka PEMENANG CIPTAAN LOGO INOVASI beri maklum balas akan post saya ini. Patut lah logo tu masih belum diwar-war kan.. Mungkin dalam penghujung tahun kot.. sebab baisa dlm bulan Nov-Okt adalah bulan Inovasi.. Apa2 pun tahniah sekali lagi buat En.Adian.. sukses!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...