Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Khamis, 5 Januari 2012

SASARAN - Blog Sukses 5S 2012



Selamat tahun baru kepada semua Sahabat-Sahabat Sukses 5S Sekalian. Kita dah masuk tahun baru 2012, tentu ada banyak impian, azam dan sasaran yang kita dah rancang. Cuma tercapai idak, tak tahu le.. yang tahun 2011 dah tercapai ke?.. Takpe lah yang penting setiap insan ada impian dan matlamatnya. Seperti jua KyRe@tiF ada pasang macam-macam azam.. cuma perlu tabah dan tidak putus asa, InsyaAllah apa yang kita sasarkan akan tercapai. Begitu jua dengan blog SUKSES 5S pun ada SASARAN nya pada tahun ini. Walaupun umur blog ini masih baru (10 bulan), KyRe@Tif ada bebarapa sasaran untuk memantapkan blog perkongsian kreativiti dan ilmu 5S/QE ini. Berikut antara Sasaran Sukses 5S:

  1. POSTER 5S KyRe@TiF = Hendak menghasilkan beberapa poster-poster berkaitan 5S/QE untuk dikongsi bersama.
  2. PANDUAN AUDIT 5S MPC 2012 = Panduan atau skima dalam pengauditan 5S yang terkini (draf) oleh MPC bagi tahun 2012.
  3. PRODUK LABEL 5S KyRe@TiF = Penambahan beberapa produk seperli label/simbol/logo berkenaan 5S.
  4. eBook 5S YES!! = Penambahbaikan eBook berkenaan dengan info terkini.
  5. eBook SECURITY = Menghasilkan satu eBook berkenaan Tips-tips Keselamatan, terutama dalam mencegah kecurian di rumah, kaedah pemasangan kunci, dan seumpamanya.
  6. VIDEO 5S = menghasilkan dan berkongsi dengan sahabat-sahabat Sukses 5S beberapa video-video klip / montaj berkenaan 5S.
  7. INFO 5S LUAR = perbanyakkan lagi maklumat-maklumat 5S yang telah dilaksanakan oleh agensi-agensi luar yang dapat dikongsi di blog ini.
Itu sahaja yang terlintas buat masa ini, harap-harap boleh tercapai. Dan semua ini adalah untuk menyemarakkan lagi bidang persekitaran berkualiti QE/5S. Sebenarnya sasaran KyRe@TiF adalah agar blog SUKSES 5S  menjadi pusat sehentian bagi perkongsian, cadangan, maklumat bagi 5S di negara ini... tetapi hendaklah dengan bantuan, maklum balas, sumber dari sahabat-sahabat sekalian.. Ok Semoga Sasaran Sukses 5S tercapai!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...