Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Selasa, 17 Mei 2011

KREATIF - Lawak Kena Ada Kelainan

Korang minat rancangan realiti Raja Lawak tak?.. KyRe@tiF memang follow Raja Lawak ni hingga Maharaja Lawak. Idea penerbitan rancangan sedemikian amat kreatif, menghiburkan dan banyak peminatnya...yang jenuhnya adalah peserta yang kena pulun mencari idea dalam nak menghibur dan mengelakkan penonton... dan sekarang ni macam-macam idea yang peserta buat untuk mencari kelainan dalam melawak. Baru-baru ini dalam Maharaja Lawak musim pertama minggu ke-7 dengan tema 'komedi senyap' (silent comedy). Peserta berkumpulan JOZAN dengan idea kreatifnya membuat lawak silap mata dengan berkesannya..
Cuma lawak JOZAN ini ada sedikit konsep ala-ala pelawak dari Jepun iaitu pakar silent comedy dari kumpulan GAMARJOBAT..diaorang ni memang pakar dalam komedi silap mata, jom saksikan lawak mereka. Hope lepas ini JOZAN ada idea yang lebih mantap untuk persembahan seterusnya..sukses selalu!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...