Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Isnin, 15 September 2014

5S @ PAIP (Pengurusan Air Pahang Berhad)

Syabas kepada PAIP iaitu singkatan kepada Pengurusan Air Pahang Berhad, iaitu salah satu agensi di negeri Pahang yang telah Berjaya melaksanakan Amalan 5S/QE.

Serba sedikit mengenai PAIP, ia secara rasminya telah di tubuhkan pada 1 Februari 2012 melalui pengkorporatan Jabatan Bekalan Air Pahang (JBAP) dan merupakan anak syarikat milik penuh Kerajaan Negeri Pahang. Ia berfungsi memberi perkhidmatan bekalan air bersih yang memuaskan dari segi kuantiti dan kualiti kepada pengguna dengan cara yang paling berekonomi untuk memenuhi keperluan pembangunan sosial dan ekonomi Negeri Pahang Darul Makmur.

PAIP telah memperolehi Pensijilan 5S/QE MPC pada 21 November 2013, dan kini dalam proses pengekalan amalan 5S ini.




Terima kasih kepada sahabat Mohd Azam B. Mohamed <azam@paip.com.my> atas info dan perkongsian info dan gambar, semoga 5S @ PAIP sentiasa sukses dan janglan lupa Sentiasa Amal..

Nota : kepada agensi/jabatan di negeri Pahang / Zon Wilayah Timur yang ingin melawat 5S di PAIP, boleh lah menghubungi Pengurusan Air Pahang Berhad,  Bandar Indera Mahkota, 25200 Kuantan,  Pahang Darul Makmur (Tel : 09-5712222 Fax : 09-571222)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...