Blog Sukses 5S

"Gerbang perkongsian kreativiti & inovasi anda, semoga kita menjadi insan yang berfikiran sukses....senyum, seronok, sejahtera & syukur selalu.."
>>>> Fokus kepada Amalan Persekitaran Berkualiti 5S/QE - Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal.. Jom 5S!! <<<<

Ahad, 26 Jun 2011

SEPAH - Juara Maharaja Lawak

Tahniah! Sepah Kumpula Komedi Terbaik (Bujang Lapok Moden)
Syabas SEPAH Semoga Sukses Selalu!! Akhirnya setelah 13 minggu pertarung dalam gelanggang Maharaja Lawak Musim Pertama 2011 (ML), Kumpulan Sepah telah dinobatkan antara pelawak yang paling lawak dalam pertandingan ini. Lawak yang mereka ketengahkan pun ada banyak unsur-unsur lawak tradisional melayu seperti Rewang, Berkhatan dan lain-lain lagi. Atas komitmen dan konsisten lawak mereka, ia telah menjadi pilihan penonton dan juri dengan markah tertinggi mengatasi kumpulan JOZAN (naib juara), NABIL (no.3) dan JAMBU (no.4).

Dalam ML akhir, setiap peserta diberi 2 tugasan iaitu dengan tema bebas dan muzikal komedi. SEPAH telah membuat lawak berkenaan 'Pencuri yang masuk ke rumah Ustazah dan telah diberi tazkirah'.,manakala lawak muzikal pula adalah berkenaan 'Perbalahan rumah tangga dan gimik kemunculan penyanyi Dafi (yang selalu si Suib sebut-sebut dalam lawak terdahulu).'.Jom kita saksikan lawak diorang.. Kreatif dan segar lawak Sepah..sukses
Tugasan Pertama Kumpulan Sepah (Komedi Bebas)
Tugasan Kedua Kumpulan Sepah (Muzikal Komedi)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...